12/13/2011

And I miss you from the bottom of my heart.




I'm sorry for not posting the past week, but something terrible has happened. My cat Lucky (I posted a few pictures of her on my blog a while ago) has died, while she was only 9 months! She died from a simple surgery and it was so hard to see her suffer. She was everything I could think about the past week and I miss her so much, she meant the world to me.
To distract myself and to leave the house, which feels so empty without her, I went to the Primark with my best friend sunday. We went to the new one in Zaandam, which is so much better than the one in Rotterdam! I bought this lovely leather skirt which I've been wanting for quite a long time now. I also bought the pink cardigan (which was only 5 euros!), a pretty choker necklace, a dress for christmas, a ring to go with the dress and a few basics which aren't really interesting. I'll definitely visit that Primark again, had a lovely time!
Tomorrow I'll probably take proper pictures with my dad again! And I'll post an outfit with my christmas dress around christmas time. Have a lovely day! xoxo

cardigan - primark                                   leather skirt - primark                                       top - h&m                                        shoes - h&m

14 opmerkingen:

Annemieke zei

Ach, wat naar van je kat! Veel sterkte, ik snap dat het erg moeilijk is! Wel erg leuk dat je wat afleiding kon vinden en naar de Primark bent geweest! Ik ben erg benieuwd naar je kerstjurkje! Veel liefs, en normaals sterkte! xxxxxx

Theonlyfashionprincess zei

Cute vest en rokje!! x

Saar zei

Awh, je kat was zo schattig! Maar wel superleuke outfit!

Femke zei

SUPER leuk rokje! Ik kan nooit zoiets leuks vinden bij de Primark, maar dit is echt leuk!!

En sorry to hear from your cat :(..

xoxo,
www.myfashion-expression.blogspot.com

Loes zei

ahw wat naar van je kat :( sterkte ermee! Je ziet er iig wel heel leuk uit zo, lief rokje en dat vestje heeft een leuke kleur (:

naomi. zei

Wat naar van je kat zeg. Sterkte!

Je hebt wel een heel leuk vestje aan. Staat je mooi! Ik ga je volgen.

Liefs

Fay zei

Erg leuk vestje!

Sterkte met je kat! :(

Jessie zei

Ik vond het echt heel gezellig in Zaandam en je ziet er hier super leuk uit! Je kerstjurkje is ook geweldig! xxx

Lisanne zei

ik vind je rokje echt heel lief!
liefs, lislovesfashion.blogspot.com

Anoniem zei

Leuk hoor!

Barbara zei

So sad to hear this. I hope you cope well with it. It will get better, that is just the life's cirle sadly.

Eline zei

wat zielig van je kat... en nog maar 9 maanden oud! Wat raar ook! Zelf vind ik het ook altijd vreselijk als een kat doodgaat, dus ik snap het helemaal.

Wat een leuk rokje! Ik ga in januari naar primark in rotterdam, ben benieuwd wat ik daar ga aantreffen. :p Hoor er allemaal van die slechte verhalen over. haha.

Ik heb je trouwens ook in mn nieuwe post geplaatst! Ik hoop dat dat niet erg is?

Yvet zei

k heb dat rokje 2 mnd geleden in die van hoofddorp gekocht, fijn rokje is het

en wat verschrikkelijk dat je kat is overleden:( ik weet hoe t voelt, veeel sterkte! xxxx

Sanne. zei

Sterkte... Echt erg wanneer een geliefd huisdier sterft. En zeker als het door zo'n simpel ingreepje is. :(

Vind je outfit wel heel leuk trouwens. Dat rokje wil ik ook al zo lang maar ik kan het nergens vinden? Hingen er nog veel? En hoeveel €was hij juist?

X