11/07/2011

We're lost in the middle of nowhere.




Went for a comfy outfit today with my new shoes and blouse (LOVE). It feels like the days just pass without me noticing it and it freaks me out. I think it's because my life consists of just school, homework, eating, sleeping. Luckily I'm going dancing this afternoon, which hopefully will cheer me up a little. xoxo

blouse - c&a                                            top - h&m                                              pants - primark                                                  shoes - shoe outlet

11 opmerkingen:

Anouck zei

top outfit! bluugh, ik heb het ook al zo druk met school. volgens mij iedereen.. :( succes !

Melina zei

lovely look!!
xx

Roshelle zei

Mooie blouse!

http://lifeofroshelle.blogspot.com/

Sheephin zei

Leuke outfit! Die blouse staat je echt heel leuk

Demi Knight zei

Echt heeeel erg leuk! Ik zag je reactie bij StyleMemories en ik dacht, ik kom even een kijkje nemen :)
Love, Demi

Marloes zei

Leuk! Staat je goed x

Demi Knight zei

Dat ligt eraan wat je bedoelt :)
Love

Hope Adela Pasztor zei

Cute outfit! =)

http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

Anouk and Nikki zei

superleuke outfit! en je blousje, wauwie, wat een mooie kleur!! ik gebruik een nikon d3100!
heel veel plezier met dansen x Nikki

Lana. zei

Leuke schoenen en mooi kleurtje heeft je blouse!

Marie zei

Mooie schoenen!