11/25/2011

Some do magic, some do harm.




Did a little photoshoot with my father today! I love the quality of these pictures, it's quite good, I think. I went to see Breaking Dawn part 1 yesterday, I have to say it's better than the other three parts. But Twilight is still nothing in comparison to Harry Potter. Hallelujah. xoxo

knit - bershka                               blouse - romwe                                             skirt - h&m                                                boots - sacha

15 opmerkingen:

Theonlyfashionprincess zei

Ik HOU van twilight. en je sweater is echt PRACHTIG, staat je goed! x

Eline zei

wat een mooie sweater!
Hele leuke outfit ook!

Anouck zei

dankjewel voor je lieve reactie, Roos!

Je trui is echt geweldig! Ik wil ook nog naar breaking dawn! Ik hou van Twilight en Harry Potter, dat mag eigenlijk niet hé? :p

Anouck zei

Klopt, de boeken blijven altijd beter! :)

Weet je dat ik er nu pas achter kom dat je niet zo veel volgers hebt? Ik vind dat je een super mooie blog hebt, goeie kwaliteit foto's en mooie outfits..
Zelf reageer ik altijd op veel blogs. Ik klik altijd door op andermans blog, en zo kom ik op veel blogs die ik nog nooit gezien heb en zij mij (waarschijnlijk) dus ook niet. De meeste bloggers kijken toch even op de blog van hun bezoekers. :D
En sites als girlscene werken ook altijd! Veel reageren in het 'wat heb je aan vandaag' topic. Ook kun je in het media, film & muziek forum je blog posten in een apart topic! Dat doe ik ook vaak :D
Daar zitten toch meisjes die dezelfde intresses hebben als jij, en dus toch even een kijkje nemen. (:

Ik hoop voor je dat je meer volgers krijgt, want je verdient het echt!

Porselein zei

ik ga je volgen, wat een leuke blog/stijl :)!

Littlefashiolista zei

prachtige foto's! en je hebt ook een geweldige stijl! ik ga je zeker volgen! x

Saar zei

Oh, wauw! Wat een prachtige trui!

Chloë zei

Leuke blog he je!! :-) Ik volg je nu! X

Denise zei

Ik hou van die trui+blousejes trend :). Leuk!

Laura zei

Wat een leuke blog! Ik volg je nu!

xxx Laura
http://styleandsushi.blogspot.com

6roove zei

this jumper is gorgeous!

Fay zei

Hele mooie foto's!
Die trui vind ik erg leuk. :)
Ik volg je!

Fabiénne zei

this is gorgeous!

x
THATGIRLKIP

Choas. zei

i love your blog, you have amazing style! x

Faye H zei

this sweater is such a beautiful colour, i love the collar underneath as well!