11/04/2011

It felt so crystal in the air.




Went to the city yesterday with my best friend and I bought a few things. I've wanted a pair of desert boots for a very long time, and now these baby's are finally mine. I believe they were from Shoe Outlet, but I'm not sure. I've also bought a light grey sweater with sequins on it, the pattern kinda reminds me of an aztec print. The sweater was from New Yorker. I've also bought a burgundy corduroy shirt with some really cool details, like elbow pads, from C&A. Can you believe it? C&A? Like, I never find anything in that store, but I thought this shirt was really special. xoxo

4 opmerkingen:

Eline zei

die schoenen zijn echt super!

Sarah zei

Ah wauw, ik vind alles geweldig!

Featherhaze zei

Ik zag je blog op girlscene, je kunt meer followers krijgen door op allerlei blog te commenten en je link hierbij te plaatsen. Ikzelf heb ook nog weinig followers omdat ik mijn layout eerst wil veranderen. Ik volg je nu in elk geval, misschien vind je het leuk om mij te volgen?

featherhaze.blogspot.com

Oja ik vind je New Yorker trui echt gaaf!

BĂ©racha zei

Wauw, die blouse is echt superleuk! MIsschien dat ik binnenkort dan toch maar een keer de C&A binnenloop. (;
En over het naaien, zeker doen! Is echt een hartstikke leuke hobby en natuurlijk een handige manier om je kledingkast uit te breiden zonder veel geld uit te geven. (: Ik begon zelf eerst met kussentjes en etuitjes etc. maken. Maar veel mensen beginnen ook gewoon gelijk met een rokje, je kan bijv. de tutorial op mijn blog gebruiken. Een taillerokje maken met elastiek bovenin is namelijk niet echt heeeeel erg moeilijk. Dus je kan het altijd proberen, en als je vragen hebt gewoon commenten of mailen!